طغیان

ستاره‌ها تمنای چشمانت را دارند

طغیان

ستاره‌ها تمنای چشمانت را دارند

  • ۰
  • ۰

28

چیزایی که قبلاً دست‌آویز بودن برای خلاصی از حال بد دیگه اون کارکرد قبلی رو ندارن. کتاب، فیلم، سیگار، الکل، سرترالین، معاشرت با آدمایی که بهشون احساس تعلق میکنم،... کنار همه‌ی اینا جای خالی عشق هم یه وقتایی شدیدا احساس می‌شه. این روزا دارم سعی میکنم آدمایی که تو شرایط مشابه من بودن رو پیدا کنم و کمک بگیرم ازشون که با اینکه امید ترسناک‌ترین کلمه است ولی هنوز هم شاید یه ته‌مونده کوچیک ازش مونده باشه. 

  • ۹۷/۰۵/۲۶
  • mydancingsoulintheskies ..

نظرات (۱)

  • مجنونِ لیلی
  • ما رو هم در جریان بگذارید :( 
    این وقت شب

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی